2017-04-03
Välkommen till årsmötet
Använd din superkraft på årets viktigaste pass!
2017-04-02
Friskisåret 2016 i backspegeln
Långläsning för nyfikna och närtidsnostalgiker.
2017-04-01
Få ut det mesta av din träning
PT Marcus 5 bästa tips.
2017-03-17
Vi söker fler hjältar
Bli värd på anläggningen.
2017-03-14
Hitta dina favoritledare
Ledarsöket tillbaka i passbokningen.
2017-03-02
Tack alla hjältar!
Ni inspirerar.

.

Den 22 april 12.00 är dags för årets viktigaste pass: F&S Stockholms årsmöte. Här har du som medlem makten att forma hur Friskis ska vara.

Som du säkert redan vet är Friskis&Svettis inte ett gym som alla andra. Tillsammans är vi en idrottsförening – dessutom landets största. Hos oss är varje medlem en av våra lika betydelsefulla hjältar. Årsmötet är kanske det tydligaste exemplet på det.

22 april på F&S Skanstull

Så, kom på årsmötet den 22 april 12.00 på F&S Skanstull. Det blir förmodligen mindre svettigt än när du vanligtvis är hos oss. Däremot är det större chans att det blir ditt, och vårt allas, enskilt viktigaste pass i år.

Varför ska jag komma?

På årsmötet bestämmer vi tillsammans bestämmer hur F&S Stockholm ska vara, på kort och lång sikt. Hos oss finns inga andra ägare än vår förenings medlemmar, vilket betyder att din röst väger precis lika tungt som alla andras. Som medlem är det alltså både din rättighet och möjlighet att göra din röst hörd.

Det här händer på årsmötet

På årsmötet väljer vi vilka som ska sitta i F&S Stockholms styrelse. Vi röstar också om motionerna som medlemmar skickat in.

Här några av frågorna som tas upp på årsmötet 2017:

Läs alla motioner i Frågor&Svar.

Barnpassning finns

För dig med yngre barn finns barnpassning på plats från
9.45-15.00 för barn mellan 1-8 år.

Hoppas vi ses på F&S Skanstull!

..

.

Medlemsdemokrati Vår syn på träning Bli funktionär  Våra värderingar

In English Facebook Instagrambilder Friskispressen

Boka pass

För dig som vill boka pass och surfar via en mobil eller surfplatta rekommenderar vi vår mobilanpassade bokningssida.